Продавець Юг - Агро розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
189 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (67) 297-26-32
+380 (66) 297-26-61
Юг - Агро
Головка циліндрів уб. Д-260.1, Д-260.2, Д-260.4 (без відв. під свічки накала), фото 2

Головка циліндрів уб. Д-260.1, Д-260.2, Д-260.4 (без відв. під свічки накала)

Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Головка циліндрів уб. Д-260.1, Д-260.2, Д-260.4 (без відв. під свічки накала) 260-1003012

Головка блока цилиндров Д-260 ММЗ (260-1003012) - Agrobiz.net

Двигун Д-260 ММЗ

Двигун Д-260 ММЗ складається з блока циліндрів, двох головок циліндрів, кривошипно-шатуванного механізму, механізму газорозподілу, а також систем живлення, мастила, охолодження, пуску, електрообладнання.

1. Двигун Д-260 (поздовжній розріз): 1 — картер; 2 — оливний насос; 3 —гасник крутильних коливань; 4 — шків колінчастого вала; 5 — ремінь вентилятора; 6 — кришка шестерень газорозподілу; 7 — шків натяжний; 8 — ремінь генератора; 9 — вентилятор; 10 — водяний насос;11 — корпус термостата; 12 — поршневий палець; 13 — шатун; 14 — поршень; 15 — гільза циліндра; 16 — ковпак; 17 — кришка головки циліндерів; 18 — головка циліндрів; 19 — прокладка головки циліндрів; 20-блок циліндрів; 21 — задний лист; 22 — маховик; 23 — противага; 24 — кришка; 25 — колінчастий вал; 26 — оливоприймач; 27 — форсунка охолодження поршня

Блок циліндрів Д-260 (20)  виготовлений у формі моноблока, являє собою жорстку чавунну виличку.

У розочках блока встановлені шість знімних гільз, виготовлених зі спеціального чавуну. Гільза встановлюється в блок циліндрів по двох центрувальних поясах. У верхньому поясі гільза закріплюється буртом, у нижньому ущільнюється двома гумовими кільцями. Знизу блок циліндрів закритий литим олійним картером, виготовленим з алюмінієвого сплаву. Дві взаємозамінні головки циліндрів Д-260  (по одній на три циліндри) відлиті з чавуну. Головки циліндрів дизеля Д-260 мають вставні сідла клапанів, виготовлені з жаростійкого та зносостійкого сплаву. На головках циліндрів встановлюються форсунки  (по три на кожну головку).

Для ущільнення роз'єму між головками та блоком циліндрів встановлена прокладка з азбстального полотну. Отвори для гільз циліндрів і олійного каналу окантовані листовою сталлю. Під час складання двигуна на заводі циліндрові отвори прокладки додатково окантують фторопластові кільця.

 Двигун Д-260 1 — розподільний вал; 2 — штовхач; 3 — клапан; 4 — напрямна втулка клапана; 5 — штанга; 6 — турбокомпресор; 7 — коромисло; 8 — валик; 9 — тарілка; 10 — сухарики; 11 — пружина внутренняя; 12 — пружина зовнішня; 13 — стійка; 14 — форсунка; 15 — паливний насос; 16 — насос ручної підкачування палива; 17 — корок для видалення повітря з головки паливного насоса; 18 — ущільнювальна манжета

Кривошипно-шатунний механізм двигуна Д-260

Містить колінчастий вал із корінними та шатуваними підшипниками, маховик, поршні  з поршневими кільцями та пальцями, шатуни.

Колінчастий вал Д-260 — сталевий, семиопорний, з противагою. У шатунах є порожнини для доповневого відцентрового очищення оливи, закриті нарізними заглушками.

На передній кінець колінчастого вала Д-260 встановлюються: шестірня приводу механізму газорозподілу, шестерня приводу оливного насоса, шків приводу водяного насоса, генератора та компресора кондиціонера повітря (якщо встановлений).

Для зниження рівня крутильних коливань колінчастого вала на шківі встановлений рідинний гаситель кручильних коливань.

Поршень Д-260 виготовлений з алюмінієвого сплаву. У днищі поршня зроблена камера згоряння. У верхній частині встановлені три компресійні й одне оливознімне кільце з розширювачем. Верхнє компресійне кільце-трапецеїдальне. Під верхнє кільце в поршні встановлена «неризиста» вставка.

Поршневий палець Д-260 порожнистий, виготовлений із хромонікелевої сталі. Осьове переміщення пальця в бобах поршня обмежується стопорними кільцями.

Шатун Д-260 — сталевий, двотаврового перерізу. У верхню головку його запресована втулка. Для змащення поршневого пальця у верхній головці шатуна та втулці є отвір. Нижня головка складається з шатуна та кришки, які мають однакове маркування. Кришки шатунів — не взаємозамінні. Крім того, шатуни мають позначення груп за масою верхньої й нижньої головок, які наносяться на торцевій поверхні верхньої головки шатуна. На двигуні мають бути встановлені шатуни однієї групи.

Вкладки Д-260 корінних і шатунних підшипників колінчастого вала тонкостінні, виготовлені з біметалевої смуги. За внутрішнім діаметром вкладки виготовляються двох розмірів відповідно до номіналу шейок колінчастого вала.

Маховик Д-260 виготовлений із чавуну, кріпиться до фланцю колінчастого вала болтами. На маховик напресований сталевий зубчастий вінець.


 

Основні
Країна виробникКитай
Код запчастини260-1003012
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Користувацькі характеристики
ЗастосуванняМТЗ
  • Ціна: 3 600 ₴
  • Немає в наявності
  • Код: 260-1003012

3 600 ₴

+380 (67) 297-26-32
Сергей
  • +380 (66) 297-26-61
    Антон
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Головка циліндрів уб. Д-260.1, Д-260.2, Д-260.4 (без відв. під свічки накала)Головка циліндрів уб. Д-260.1, Д-260.2, Д-260.4 (без відв. під свічки накала)
Немає в наявності
3 600 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner